- K: Kuinka tilaan?
V: Voit tehdä tilauksia verkkosivustoltamme nopeimmin ja turvallisimmin. Kortinhaltijoiden on annettava lähtöpaikan yhteystiedot, jotta saamme nimesi, osoitteesi, kaupungin, osavaltion tai maakunnan, postinumeron, maan, puhelimen ja sähköpostin sekä taloudelliset tiedot ja tilaustiedot. Nämä tiedot kerätään ja niitä käytetään tapahtuman käsittelyyn sekä sisäiseen kirjanpitoon ja muihin menettelyihin. Järjestelmä lähettää tilausvahvistusviestin, joka vahvistaa kaikki tilauksen tiedot oikein.
- K: Onko minun maksettava myyntivero?
V: Ei, sivustollamme ei ole myyntiveroa.
- K: Onko turvallista ostaa verkkokaupastamme?
V: Kaikki verkkomaksut ovat turvassa. Olemme luoneet suojatun tapahtumaympäristön. Käyttämämme tilausjärjestelmä on salaustekniikan alan standardi-suojaamaan sivustollamme rekisteröityjä yksityisiä tietojasi. Salausjärjestelmä tarjoaa sinulle turvallisuuden ja mielenrauhan, kun selaimesi ja lähiverkko tukevat salatun tiedonsiirron käyttöä.
- K: Mitä voin tehdä, jos en voi tehdä tilausta verkossa?
V: Jos kohtaat tämän ongelman, kokeile seuraavia vaiheita: Poista ensin evästeet, käynnistä selain uudelleen, sammuta palomuuri ja yritä sitten uudelleen. Toiseksi, jos ongelma jatkuu, vaihda toinen tietokone tai muu Internet -selain, kuten Firefox, ja yritä sitten. Tai voit yrittää kirjautua sisään muutaman tunnin kuluttua. Lopuksi, jos yllä olevat vaiheet eivät toimi, voit ottaa meihin yhteyttä.
- K: Kuinka voin palauttaa tai vaihtaa?
V: Kyllä, jos et ole tyytyväinen ostokseesi, voit ottaa meihin yhteyttä vaihtoa tai palautusta varten. Palautuskäytäntömme on kahden ensimmäisen viikon kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotetta ei saa käyttää tai vahingoittaa. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tuotteeseen, mutta vika ei ole meidän aiheuttamamme, sinun on maksettava lähetysmaksu ja tavaranvaihdon pankkipalvelumaksut. Jos pyydät hyvitystä, vähennämme toimitusmaksun tililtäsi. Mutta jos tosiasialliset todisteet siitä, että vika johtuu meistä, ottaisimme täyden vastuun emmekä veloita mitään lisämaksua.
- K: Kuinka voin seurata tilaustani?
V: Yleensä lähetämme tuotteen ja annamme sinulle seurantanumeron 24-48 tunnin kuluessa tilauksen onnistumisesta. Lähetämme sinulle seuranta- ja seurantasivuston sähköpostitse (joten varmista, että antamasi sähköposti on tehokas). Huomaa, että operaattorin verkkosivusto ei ehkä päivitä tietueita ja paketin tilaa ajoissa. Ja jos et saa pakettiasi 15 työpäivän kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
- K: Saimme seurantanumeromme kaksi päivää sitten, mutta tilauksemme ei näy dhl- tai ems -seurantajärjestelmässä?
V: Joskus tavaran lähettäminen varmuuskopioidaan suuren kysynnän vuoksi, saattaa kestää muutaman päivän, ennen kuin tavarat näkyvät järjestelmässä tai seurantajärjestelmät saattavat viivästyä tiettyjen DHL- tai EMS -seurantajärjestelmän tekijöiden vuoksi.
- K: Hyväksytkö kansainväliset tilaukset?
V: Kyllä, olemme ammattimaisia kansainvälisen liiketoiminnan käsittelyssä ja meillä on runsaasti kokemusta tästä. Toistaiseksi hyväksymme tilauksia useimmista maailman maista, kuten Australiasta, Belgiasta, Kanadasta, Tanskasta, Suomesta, Ranskasta, Saksasta, Grönlannista, Japanista, Koreasta, Luxemburgista, Malesiasta, Uudesta -Seelannista, Norjasta, Portugalista, Espanjasta, Ruotsista , Sveitsi, Taiwan, Iso -Britannia ja Yhdysvallat suoraan verkkosivustomme kautta. Jos et ole varma toimituskohteista, ota meihin yhteyttä, niin vastaamme sinulle ajoissa.
- K: Voinko muuttaa tilaustani sen jälkeen, kun luottokortiltani veloitetaan?
V: Huomaa, että kun tilaus on tehty ja käsitelty, sitä on vaikea muuttaa ja peruuttaa. Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota meihin yhteyttä. Teemme parhaamme vastataksemme tilanteeseesi. Mutta kun tilauksesi on lähetetty, tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa.
- K: Mitkä ovat toimitusvaihtoehdot ja toimitusaika?
V: Kaikki tilaukset ovat nopeutettuja toimituksia, EMS, DHL ovat tärkeimmät toimitusmenetelmät, mutta muut ovat saatavilla myös määränpääsi mukaan, kuten TNT, UPS ja muut. Arvioitu saapumisaika on yleensä 5-15 päivää.
- K: Kuinka kauan vaihdon tai hyvityksen käsittely kestää?
V: Kokonaisaika koostuu kahdesta osasta. Ensimmäinen osa on käsittelyaika. Tämä on aika vaihto- tai hyvityspyyntösi jälkeen ja käsittelyprosessimme. Toinen osa on todellinen toimitusaika. Tämä on aika, joka kestää, ennen kuin paketti vaihdetaan ja toimitetaan sinulle uudelleen. Se kestää yleensä 5-15 päivää. Hyvityksen saaminen kestää noin 2-3 päivää, ennen kuin luottokorttiyhtiö käsittelee hyvityksen. Voit tarkistaa luottokorttitilisi 15-60 päivän kuluttua.Se riippuu lähinnä eri maiden pankkien välisestä siirtonopeudesta. Ota rohkeasti yhteyttä, jos et saa sitä 60 päivän kuluttua!
- K: Onko minun maksettava lisämaksu vaihdosta tai palautuksesta?
V: Se riippuu. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tuotteeseen, mutta vika ei ole meidän aiheuttamamme, sinun on maksettava toimitusmaksu ja tavaranvaihtomaksu. Jos pyydät hyvitystä, alkuperäistä toimitusta ei palauteta. Mutta jos tosiasialliset todisteet siitä, että vika johtuu meistä, ottaisimme täyden vastuun emmekä veloita mitään lisämaksua.
- K: Mitä minun pitäisi tehdä, jos tilaukseni ei koskaan saapunut?
V: Jos tilauksesi näyttää, että paketti on lähetetty etkä saa sitä kahden viikon kuluessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi apua.
- K: Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni tilauksen tekemisen jälkeen?
V: Jos haluat peruuttaa tai muuttaa tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 24 tunnin kuluessa. Mutta asiakkaalta veloitetaan 10% palkkiot. Emme myöskään voi hyväksyä peruutusta sen jälkeen, kun olemme jo lähettäneet tuotteet. Sinun on myös muutettava väärä tilaus 24 tunnin kuluessa ennen sen lähettämistä, jotta voimme peruuttaa virheellisen tilauksen, jotta voit tehdä uuden oikean tilauksen.
- K: Teetkö tilauksia?
V: Emme tee tilauksia. Jos tilaamasi tuotteet ovat loppuneet, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian pyytääksemme korvaavaa tuotetta. Loppuunmyytyt tilaukset voidaan peruuttaa, ellei pyydetä korvaavaa tuotetta.
- K: En ole koskaan saanut tilaustani, mitä teen nyt?
V: Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ensimmäistä kertaa, jos tilauksesi on arvioidun toimituspäivän jälkeen. Voit myös tarkistaa verkkopostin seurantatiedot, jos ne on toimitettu, tarkista sitten perheenjäseneltäsi tai naapureiltasi. Kiinnitä huomiota myös postilaatikkoosi, koska postipalvelu saattaa jättää ilmoituksen paikallisesta postitoimistosta. Jos toteamme, että lähetyksesi on arvioidun toimitusaikamme ulkopuolella, aloitamme jäljityksen kuljetusliikenteen harjoittajan kanssa sen löytämiseksi. Odota enintään 20 arkipäivää, kunnes jäljitys on valmis, kun ilmoitat meille ongelmasta. Jos paketti löytyy, se toimitetaan sinulle. Jos lähettäjä ei löydä alkuperäistä lähetystä, lähetämme korvaavan tuotteen tai palautamme sen. Heti kun jäljitys on valmis, lähetämme sinulle ilmoituksen sähköpostitse. Emme ole vastuussa paketista, jos toimitustiedoissa on virhe.
- K: Miksi en näe hyvitystä tililläni?
V: Heti kun pyyntösi on hyväksytty, käsittelemme hyvityksen ja käytämme automaattisesti luottoa luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi 7 päivän kuluessa. Tarkista ensin ensin tilisi. Huomaa, että luottokorttiyhtiöstäsi riippuen voi kestää vielä 15–60 arkipäivää sen jälkeen, kun luotto on haettu, ennen kuin se lähetetään tilillesi. Soita kuitenkin luottokorttiyhtiölle tarkasti siitä, milloin hyvitys saapuu tilillesi.
- K: Lähetin sinulle sähköpostin 3 päivää sitten. Miten niin, minulla ei ole vastausta?
V: Yritämme vastata sähköpostiviesteihin 24 tunnin kuluessa. Jos et ole saanut meiltä vastausta, sähköpostiasi ei ehkä ole vastaanotettu tai se on estänyt meiltä saamamme sähköpostit, jotta et tuhlaa aikaasi, lisää sähköpostiosoitteesi luetteloosi tilauksen tekemisen jälkeen. Saamme päivittäin monia asiakkaiden sähköpostiviestejä ja yritämme vastata niihin kaikkiin, mutta joskus sähköpostisi saatetaan vahingossa poistaa roskapostin estämisen vuoksi. Lähetä meille sähköpostia uudelleen, jos et ole saanut vastausta 1 päivän kuluessa, paitsi viikonloput sallivat 2 päivää.
- K: Ovatko tuotteesi kaikki aitoja?
V: Kaikki sivustollamme olevat tuotteet ovat virallisen yhteistyötehtaan toimittamia.
- K: Onko minulla mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä yritykseesi puhelimitse?
V: Olemme pahoillamme, ettemme palvele sinua nyt puhelimitse. Asiakaspalvelumme palvelee kaikkia asiakkaita sähköpostitse arkipäivisin. Ota yhteyttä meihin, jos et ymmärrä usein kysyttyjä kysymyksiä, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme. Kiitos vierailustasi, tuestasi ja tilauksestasi ja nauti ostoksistasi verkkokaupassamme, kiitos!