Toimitus ja palautukset

Laivaus

Yrityksemme ottaa vastaan ​​maailman nopeimman lähetyksen, mukaan lukien EMS, DHL. Suurin osa tilauksista lähetetään kansainvälisen pikapostipalvelun kautta ja saapuvat yleensä viikon kuluessa. Olemme ammattimainen verkkokauppias ja teemme yhteistyötä EMS: n kanssa pitkällä aikavälillä. Kaikki tilaukset on vakuutettu koko ostosummalle, ja niitä voidaan seurata EMS -verkkosivustolla.

Normaalitilanteessa, jos tilaat ja maksat samana päivänä, tavarat lähetetään seuraavana päivänä. Lomien tapauksessa ne voivat vastaavasti viivästyä. Normaalisti pakettien toimitus kestää 7–14 päivää saapuakseen usein kuljetettaviin maihin, kuten Yhdysvaltoihin, Iso -Britanniaan, Saksaan ja Ranskaan. Muut maat tarvitsevat 10-15 päivää; syrjäiset maat tarvitsevat 15-25 päivää.

• Varmista, että olet kotona, kun pakettien odotetaan saapuvan.
• Kaikki paketit postitetaan toiseen laatikkoon.
• Ota yhteyttä tukkukauppaan! Ilmainen toimitus ja suuri alennus voidaan tarjota.

PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Ennen kuin voit nauttia helposta vaihto- ja palautuspolitiikasta, sinun on otettava yhteyttä meihin toimitusosoitteesta ennen tuotteiden lähettämistä takaisin. Kaikkien meille palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossaan eli käyttämättömiä, pesemättömiä ja kaikki tunnisteet kiinnitettynä.

Vahvista väri, koko ja tyyli, kun teet tilauksesi tarjoamiemme kuvien perusteella. Tuotteemme vastaanottamisen jälkeen, jos et ole tyytyväinen väriin tai kokoon, mutta et laatuongelmiin, voit vaihtaa tai osittain palauttaa ostosumman. Palautuskulut ovat ostajan kustannuksella.

• Mitä tulee laatuongelmiin tai virheelliseen versioon, ota kuvat kohteista ja lähetä ne meille. Otamme täyden vastuun laatuongelmista.

• Kaikki tilatut tuotteet ovat oikeita tuotteita, jotka valitset sivustoltani. Ja jos palautat oikeat tuotteet palautusta varten: kaikista palautetuista tuotteista veloitetaan 15%: n lisämaksu. Toimitus- ja käsittelykuluja ei palauteta.

• Emme kata oikeiden tilauspakettien palautuksen tai vaihdon toimituskuluja, sinä olet vastuussa toimitus- ja käsittelykustannuksista. Lisäksi suosittelemme, että lisäät seurannan ja vakuutuksen oman turvallisuutesi vuoksi, koska emme voi olla vastuussa kadonneista lähetyksistä.

• Kaikki palautetut tavarat tulee lähettää toimitusosoitteeseen, johon lähetämme sinulle sähköpostia.

• Jos haluat vaihtaa tuotteita toiseen tyyliin tai pyytää hyvitystä, ilmoita meille seurantanumero tavaroiden palautuksen jälkeen. Kun olemme vastaanottaneet paketin, lähetämme tilaamasi tuotteen takaisin tai palautamme maksusi.

• Jos sinulla on kysyttävää tuotteiden palauttamisesta, ota meihin yhteyttä!
Ei palautusta tai vaihtoa seuraavissa tilanteissa:

1) Emme hyväksy tuotteita, joilla on laatuongelmia, jotka johtuvat subjektiivisesta tietoisuudesta viallisista tuotteista.
2) Emme hyväksy minkä tahansa kolmannen osapuolen käyttämän, vahingoittuneen, kaiverretun tai muokkaaman tuotteen palauttamista.
3) Emme hyväksy esineitä, jotka ovat luvattomia, pakattu väärin tai väärin vakuutettu.
Arvostamme ymmärrystäsi.

Tilauksen peruutus

Tilauksen peruuttamista on pyydettävä ennen tilauksen lähettämistä. Koska käsittelemme kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti 6-8 tunnin kuluessa tilausten tekemisestä, joten emme aina pysty peruuttamaan tilausta sen tekemisen jälkeen. Ymmärrystäsi arvostetaan. Peruutuspyynnöt tilauksen lähettämisen jälkeen käsitellään palautuskäytäntömme mukaisesti.

Ystävällinen ilmoitus

Jos et saanut seurantanumeroa 3 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä, sähköpostipalvelimesi on saattanut nähdä sen roskapostina. Ota tässä tapauksessa yhteyttä meihin saadaksesi apua.